De eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Niek Janssen - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Niek Janssen - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Niek

17 Juni 2013 | Australië, Sydney

Hallo familie en vrienden..
Na een lange reis zijn we afgelopen donderdag in Sydney aangekomen. Het is heel mooi hier en we hebben het Opera house en Harbor bridge al gezien.. We zijn gister naar de Blue mountains geweest wat ook super vet was.. Vandaag heb ik samen met een andere jongen van de groep surf lessen gehad wat echt focking awesome was!!! Morgen waarschijnlijk wel dikke spierpijn maar dat was het waard. De planning is ook een beetje veranderd en ik blijf nog een week in Manly en ga dan op surfkamp die in byron bay eindigt. Als ik daar een tijdje ben geweest ga ik door naar Brisbane om vervolgens door te vliegen naar Darwin. Vanaf daar is de planning om een outback trip naar Alice springs te doen en weer terug.. Jelmer en Jelle heb ik ookal gezien en ik zit nu zelfs naast ze tijdens het schrijven van dit verslag.. Dit was het voor nu! Cheers mate!

  • 17 Juni 2013 - 11:53

    Ria:

    Klinkt allemaal geweldig Niek. Super dat je het tot nu toe zo naar je zin hebt. Succes met de spierpijn :)

  • 17 Juni 2013 - 18:21

    Hannie:

    Hoi Niek, fijn om van je horen en te lezen. Geweldig!!!Xx

  • 17 Juni 2013 - 22:03

    Christian:

    Hoi Niek, Je eerste verslag is gelijk al erg interessant en enthousiast!

  • 17 Juni 2013 - 22:12

    Christian:

    vriendelijk groet uit NL
    (hier Dinsdag 31 en Woensdag 35 graden!! ) Donderdag 26 graden.)

  • 19 Juni 2013 - 12:02

    Herman En Coos Jansen:

    Hartstikke leuk om iets van je te horen. We zullen je trouw volgen. Heb het fijn. Herman/Coos.

  • 19 Juni 2013 - 23:15

    Jan :

    Heey Kerel,
    Wat een mooi verslag, zo te lezen heb je het al erg naar je zin en is het mooi om te weten wat je zoal van plan bent.We blijven je op de voet volgen en ik ben nu al benieuwd naar je volgend verslag.
    Pas goed op je zelf en geniet ervan.
    groeten Pa

  • 20 Juni 2013 - 22:43

    Henk Zinger:

    Hey Niek heppie vandage al bier ehad. ???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Actief sinds 23 Maart 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 5425

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 31 Juli 2015

Asia truly Asia!

11 Juni 2013 - 30 November -0001

Mijn eerste reis: Australië/Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: